cnn34 Bütün testlerim temizdi sebepsiz olmuyordu daha doğrusu sebepsiz derken mart ayında bir düşük yapmıştım ve ondan sonra çok stres yapıp çok aceleci davranmıştım her ay duyduğum şeyleri deneyip kafama taktım bu ay nasip ne zamansa o zaman olur diyip gün aşırı ilişki oldu ve macunla-fitil kullandım. Dün bir post açtım profilimden bakabilirsin, çok şükür hamile olduğumu öğrendim. Söylemesi zor biliyorum ama az da olsa kafayı rahatlatmak gerekiyor 5 ayda belki 500 tane test yaptım regl olduğum halde inkar edip hamileyim üstüne görüyorum falan diyordum o derece takıntı olmuştu. Allah en hayırlı zamanda nasip etsin inşAllah 💖