Leylaaa38 rica ederim yanlış anlaşılacak bir şey yok :) sadece ben de eşim de ilk 3 ay doktor dikkat edin, hatta ilişkiye girmemeniz daha iyi olur dedi. Biz de ondan sonra hep çekimser davrandık. Yani en son 9 ay önce çocuk yapmak için birlikte olduk. :))) bunu doktora söylediğimde çok kızdı. Hamilelikte ilişki özellikle ve özellikle normal doğum için çok önemliymiş. Bebeğin geliş yolunu hazırlıyormuş. Ve bir flora oluşturuyormuş, bu bebek için çok faydalıymış. Bebek o florayı doğum sırasında anneden alıyormuş. Ama sadece normal doğumda alıyormuş, sezaryen doğumlarda bebek bu imkandan faydalanamıyormuş.