Emmiiinneeee42 Hastaneye gittiğimde bugün azcık bel sırt ağrım vardı ve 1 cm de açıklığım vardı şimdi bel ağrısından duramıyorum açılma devam etmişmidir bilgisi olan anne ve anne adayları lütfen yazabilir mi 😖
BusraUras Emmiiinneeee42 kaç dk da bir bel ağrısı çekiyorsun. Belinden kasıklarına doğru yayılan adet ağrısına benzer bir ağrı çekiyorsan ve 5dk da bir geliyorsa bu sancılar aktif doğum başlamış sayılıyor.
Elif0801 turkanay Birşey sormak istiyorum size her kontrole gittiğinizde açıklık varmı diye bakılıyor mu benim 37. Haftamda 1 cmdi 39 olduk nst de sancı cikmadigi için açıklığa da bakmıyorlar 🙄 bende belki açıklık olmuştur diye umud ederek gidiyorum ama bakılmıyor 🤷🏼♀️
turkanay Elif0801 eğer nts de sancı çıkınca bakılıyor benim 1 günde 2 defa kontrol amaçlı çağırdılar açılmama baktilar
turkanay Elif0801 bende her seferinde ne umutlarla gidiyorum ama ne yazık ki bisey yok demek ki zamanında var daha
Elif0801 turkanay Anladim teşekkür ederim cevabınız icin. Evet bebisler zamanini bekliyor sanırım hayırlısı olsun artık 🥰
Elif0801 BusraUras Anladım bana sancı durumuna göre bakıldığıni söyledilerde bende de sancı cikmadigi için bakmadılar 😊 hayırlısı artık bekliyorum 🥰
Elif0801 BusraKc7 pazartesi 40 haftama giricem şuan için bekliyorum suni istemeyi düşünmüyorum o zamana kadarda :)