Ebrucolak41 Anneler sizde durumlar nedir kac haftaliksiniz nasil geciyor zamanlariniz? Ben bir haftador gribim bebegimi hasta hasta dogurmaktan cok korkuyorum 😥
Sinemis35 Ebrucolak41 ayy inşallah geçer hemende kolay bi doğumunuz olur ya🙏 35+4 olduk bizde ama iki hafta önden gidiyor bebiş peki doğumu planladiniz mi
Ebrucolak41 Sinemis35 amin insallaahh🥰 normal dogum dusunuyoruz bakalim sali gunu cati muanesi olucam
Kendihalinde Bende 38+4 geceleri uyuduğumdan hiç bişey anlamıyorum sürekli dönüp durmaktan yastık minder herşekilde destek yapıyorum ama olmuyo artık gece gündüz sadece aralarda kestiriyorum.
GuLMuR lavininannesii merhaba canım seninle aynıyız bende 36 +5 ama uyuyaniyirum sabahakadar sağ sola dönmekten hiç rahat digilim çok ağrılarım oluyor bakalım sabah doktora gideceğim ne olacak rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🤲🌹
lavininannesii GuLMuR aslında tam olarak bir yerim ağrımıyo ama genel bir rahatsızlık🙄karnım fazla geliyo artık dönerken vs uyanıyorum. Bir de tabi çok sık tuvalate çıkıyorum.
Ebrucolak41 lavininannesii o tuvalete cikma zaten basli basina bi bela surekli uykudan uyan tuvalete cik 😏😏