sehrengiz_8 Kubrapeltt doktor tahminde bulundu mu içime erkek gibi doğdu çok anlamam ama… bir de bir hafta ileriden gidiyorsunuz gebeliğinizin başından beri böyle miydi yoksa bebek iyi mi gelişim gösterdi
esraoyku17 Kubrapeltt çıkıntısı üste bakıyor bence de erkek . Hayırlı ve sağlıklı olsun inşallah gerisi önemli değil
Kubrapeltt sehrengiz_8 yüzde 70 erkek dedi ama ben öyle hissetmiyorum kız hissediyorum en baştan beri, bilmem doktorum öyle bi konudan bahsetmedi 🤔
sehrengiz_8 Kubrapeltt ultrason da son adet tarihine göre 10+6 haftalıksın ama ultrasonda bebek ölçümüne göre de 12 haftalıksın ondan dolayı dedim erken döllenme mi oldu yoksa bebek mi gelişim gösterdi diye
Mimik Kubrapeltt nub teorisine gore bakmak istedim ama, cok kuçuk, belli olmuyor…. En az 13 haftalik olmali…
Dygrd Mimik banada tahmin yaparmisiniz https://imgyukle.com/i/UvA9s https://imgyukle.com/i/UzPSQ https://imgyukle.com/i/Uv7vb 15+4 hafta kemik yapısı ve ense ölçümüne baktı hareketli göstermiyor dedi 20.haftada detaylı ultrasonda kesin söylerim dedi
Anesliina Mimik https://imgyukle.com/i/UbLk8 https://imgyukle.com/i/UbYch https://imgyukle.com/i/Uba3n https://imgyukle.com/i/UbTJM burada 11+3 bize de bakarmısınız 🌸
Mimik Kubrapeltt ben de geç ogrendim, 16.2 de, Bilirim simdi heyecan ve sabirsizligini… InsaAllah saglicakla 😘😘😘
Mimik Dygrd gorunmiyor😌😌😌 Tipsiz yaaa🥺🥺🥺 benimki de hep kapatmisti … doktor durte durde hareket ettirdi… Sanki kiz gibi, ama cok cok dusuk ihtimal… Gercekten de görünmüyor…
Dygrd Mimik hm anladım canım 3.cu resim net yakindan bakarmisin ama ben anlamıyorum işte tesekkur ederim cevap icin 🤗🙏
Dygrd esraoyku17 banada tahmin yaparmisiniz 15+4 kemik yapisi ve ense olcumu yapıldıgı için usg bunsekilde aslinda daha net ama ben anlamıyorum bu isten [url=https://www.hizliresim.com/namzxgg][img]https://i.hizliresim.com/namzxgg.jpg[/img][/url 🤗🙏