Esrasena 9 ay 3 gün yapıyor bugün,sancılarım var azar azar ama gelmiyor anacım gelmiyor bu kız.Napablirzz? Nişan geldi 3 gün oldu,1 parmak açıklık var,beklemedeyiz 🙄
Fatmanuraydemir Esrasena bende vala 39+0 oldm bgnde kontrol vardı ne kanala inmiş ne açıklık var bzm kiznda gelmeye nieti yok hrlde😊
Burcuaykut Esrasena 38.haftadayım bende gelsin diye neler yapıyorum 🙊 yürüyüşler merdivenler ama nafile 40 a kadar kalıp da suni sancıya yada sezeryana kalsn istemiyorum 🤦🏻♀️ İnşallah dua edelim birbirimize gelsinler yavrularımız hayırlısıyla 🙏🏻
Esrasena Fatmanuraydemir Valla napıcaz bu hanımları böyle,Sıcakta zorda,fena halsizlik var bende,bişry yapasım gelmiyor,sağolsun o da gelmiyor
Zenan Benim de 39+5 oldu bugün. Ama kizimin gelesi yok galiba. Ayrıca bebegim iriymis. 4 kilo olmus. Ne yapacagimi sasirdim hanimlar. Doktor günü dolunca suni sanciyi önerdi. Çünkü nst de hic sancim cikmiyo😞😖
Esrasena Zenan Banada 40 ı geçtijten sonra korkuyoruziçerde fazla durmasından dedi dıktor.Benmde yok işte yok :( Allahım tez zamanda göndersin bize yavrularımızı,bi sesle kurtarsın inşallah
Kivito Bence kızlar naz yapıo o yüzden gelmek istemiyorlar sancının kendiğinden başlaması bukadar zormu ya herkesin patır patır sancısı başlarken insanın psikolojisi bozuluyor 😊
Esrasena Kivito ay evet gerçkten millet doğuruyo bizimklerr... Psikolojm bozulcak,kafa taktım ve şuan o kdr halsizim telefnu zor tutuyorum baş ağrısı fln :(
Zenan Esrasena ben de ayni durumdayim baş ağrım var. Cok strese girdim bugün galiba. Ben bir de kpss ye girecegim pazar günü. 23 ünde de yatış verdiler. Şaka gibi hayatım var yaa
Kivito Ben ilkini 41 haftada doğurdum her nstye gittiğimde herkes doğuruyordu haha yatış yapıldığında kattaki diğer kadınlar önce doğurdu en son ben şimdi bakıcam ne zaman doğurcam merak ediyorum 😊
Zenan Kivito Benim doktor 41 i beklememi istemiyo. Normal yapsan cok yırtığın olur dedi. Sezaryen olsan da o kadar beklemeye gerek yok dedi. Puff.. Bana dua edin lütfen normal doğum yapayim kendi sancimla..
Kivito Zenan inşallah normal doğurursun gelmeyince gelmiyor yapcak bişey yok doktorun suni sancıyla başlatır doğumu artık
Zenan Burcuaykut evet bende yürüyüş yapiyorum hurma yiyorum ama sadece 1 cm açılmam var. Birileri bize moral versiiiinnnn yoksa çıldırcaz burda 😂😂
Esrasena Burcuaykut Ay inşallah bide bişey öğrendim,yalancı sancıda olsa az da olsa sancı geldimi uzanmalıymışız yada otururcaz durmasn gelsin diye,yürüynce hareket edince gidiyor,ben yaşadım yaptım gitmişti keşke yapmasaydım
Zenan Esrasena ben yalanci mi degil mi diye anlamak icin dolaniyorum. Yalanciysa duruyo zaten ne yaparsan yap artmiyo