Asubell ebru05 bende merak ediyorum son 2 günüm adet ağrısı hissediyorum sabahları başkada ne gelen var ne giden. Nasıl hissediliyor ilk sancılar
2prens1prensesannesi7 ebru05 Belden hafif ağrı ve kasıklarda ağrı olur ama bazen bunlarda belirti göstermeyip direk açılma oluyor benimde öyle oldu 😌
Seymaderebasi Nisan veya su gelmeden başladığını biliyorum bugün doktora gittim 2 cm acilmam var ama ne suyum geldi nede nisanim
ebru05 Asubell bende bugun çatı muanesi oldum 9 günüm kaldı , belime ağrı girdi uyutmuyor artı bacak ve kasık ağrısıda 🤦🏼♀️
Asubell ebru05 bence iyi bir haber bu zaten zamanı da gelmiş artık inşallah sağlıkla doğurursunuz. Ben cuma 40+0 olucam bende bir şey yok 41 e gidecek gibi duruyor