Tutkucimeen Kızlar doktorum gop hastanesi ile anlaşmalıydı ama bugün aradılar ve avrasya hastanesi yada atakent acıbadem dendi Atakent uzak o yüzden avrasyada doğum yapan tanıdık yada siz varsanız bilgi verirmisiniz
nvn-mutlu Tutkucimeen arkadaşım avrasya hastanesinde yaptı çokta memnun kaldı canım senin ki hangi semtte
Merymommss Tutkucimeen kızımda orda doğum yaptım normal doğumdu ama doktorum ordandı benim. Ben memnun kalmıştım şimdi ikinciye hamileyim aynı doktora gideceğim