Yeter1254 Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim doktor su azalmasını olduğunu söyledi nasıl bişey uygulamam lazım risklimidir tedirgin oldum😟
Mltm07 Yeter1254 havuç suyu çok güzel çoğaltıyormuş herkes öyle diyor deneyin merak etmeyin bol su için 🌸
Burcu4135 Yeter1254 muhakak günde 3 litre su icmen gerekiyor asla ihmal etme. Havuc ve karpuz icin su arttırıyorlar diyorlar ama ben deneyemedim gebelik sekeri oldugu icin. En büyük sifa su.
Ozgecomelek Yeter1254 iki hafta önce banada bebeğin suyu azalmis dedi riskli bı durum su biterse mecbur doğum yapıyosun oğlumda öyle oldu çünkü bende iki haftadır günde 4 litre su içiyorum dün gittim doktor suyu çok iyi yeterli toplamış suyunu dedi 🤗
Yeter1254 Mltm07 öyle yapıyorm portakal suyu mandalin suyu havuç suyu zorla 1 defa içtim su da içmeye çalışıyorm
Defnesii Aynı durumu yaşadım ben Havuç suyundan çok fayda görmedim. İki ay kadar suyum az çıktı hep. Mutlaka su iç ve maden suyu. Ben bunlarla düzeldiğine inanıyorum şimdi gayet iyi çıkıyor
Yeter1254 Defnesii inşallah bana da öyle der çok tedirgin içindeym bişey olcak die korkuyırm çok dikkat ediyor su meyve suyu vs yememe flan