Ayseee4238
Ben bir doğum yaptım. İkinciye hamileyim 32+5. Doktorum her defasında bu belirtileri sayar ve olursa hemen beni ara der. O nedenle yazdım size. Nişan gelmesi, dayanılmaz bel ağrısı, veya kasık ağrısı, suyun gelmesi, bebeğin toplanıp kasılması ve ağrı vermesi. Bulantı da bunlara eşlik edebilir der.