ftm2946 Amin, çok teşekkür ederim 🤲🏻☺ Sizede çok geçmiş olsun, sağlıkla, analı babalı büyüsün miniğiniz 🙏🏻 Hareket etmeniz çok önemli, hareketlerinizi kısıtlamayın sizi dikişlerinizi zorlamadan yürümeye çalışın bol bol. Genel anestezi etkisinden olabilir, eğer hala hastanedeyseniz ağrı kesici iğne yapılmasını isteyin. Benim ağrılarım iyi sayılır dikişlerim sızlıyor ya da ağrıyabiliyor bazen. Yine evde de bol bol yürümeye çalışıyorum 😌☺