Alyaesmaa Önceden hep 3 derdim ama hamileliklerim çok zor geçtiği için 2de kalmayı düşünüyorum uzunnnnnn bir süre😀 İlk kızım 3 buçuk yaşında 2. kızım karnımda 37+4 haftalık sizler en fazla kaç düşünüyorsunuz Allah nasip ederse❤️🥰
Aslhn12 Alyaesmaa valla cnm allah nasip ederse ilk çocuğuma gebeyim oğlum olacak ikinci de kız olursa ne mutlu, olmazsa da sorun değil iki tane yeter ya 😅
Ask_hosmus Alyaesmaa benim 3 buçuk yaşında oğlum var 25 günlük de bi oğlum daha var 😊 bana kalsa 5,6 cocuk isterim 😂😂
YuvarlanamayanPandaa Alyaesmaa ilj oğlum 4 yaşında 34 haftalık kızıma hamileyip hep hayalım 4 çocuktu hala öyle Allah nasıp ederse 😍🥰
Ftmtrk Ask_hosmus viuuu helal olsun valla benim eşim de 4 5 tane istiyo ama bence doğduktan sonra 2ye düşer 😂😂
FDK2835 Ask_hosmus eşimde 4-5 çocuk diyor🤦♀️😅 Bana kalsa 1 tane istiyordum. Sonra mantıklı şeyler söyleyince 2 olabilir diyordum. Şimdi istagramda 6-7 çocuklu fotoğraf başlıyorlar çok hoşuma gidiyor🙈 kendi kendime neden olmasın diyorum. Daha 12 haftalığız… 1. daha ortalıkta yok kendine gel diyorum 🙈🤭
DemetF Alyaesmaa Allahin izniyle bir kizim olacak ilk gebeligim 33 yasinda anca cesaret edip cocuk yaptm baska da cocuk istemiyorum acikcasi.Kizim saglikli hayirli evlat olsun yeter
Alyaesmaa 058elf Tek çocuk olan arkadaşlarım çok var biz 4 kız kardeşiz erkeği bilmiyorum ama 2 kızım olsun çok isterim arkadaşlarım hep keşke benimde ablam olsa kız kardeşim olsa derler😅
Mom54544 Alyaesmaa evlenmeden önce ve evlendikten sonra 3 4 tane dusunuyodum ama 1 ini yapana kadar 5 sene geçti 30 bin harcadık 22 yaşımdan beri hastanelerde gezdim şu an bazen tek te mi kalsa diyorum 🤭
Alyaesmaa Mom54544 Benim halam 6 sene tedavi gördü ikizleri oldu 2sene sonra kendiliğinden hamile kaldı ve 2sene sonra bir daha hamile kaldı😂 İnşallah sizinde öyle olur sürpriz yapar🥰
polyanne Alyaesmaa hep 2 diyordum sonra ilki olunca uzuuuun bir süre istemiyorum dedim ama minnoş sürpriz yaptı bize Allah senin değil benim dediğim olur dedi ve oğluşumuzu verdi 2 yaşında bir kızım var 23 haftalık 🌽 kadar da bir oğlum sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişi ❤️
Bir_tospik_beklerken Alyaesmaa en az 4 isterdim eşimde aynı şekilde az önce karar aldık bi daha bu stresi yaşamak istemiyoruz uzun süre tabi ne gelirse allahtan o ayrı ama isteyerek sanmıyorum 😄😄
Mimik Ilk gebeligim😆bakalim insaAllah saglicakla prensesimi kucagima alirim… O zaman fikrim ne olur Allah bilir, ama degismeyene deeeeek… Çok çocuk… Allah nekadar nasib ederse, 4.5 cocuk istiyorum ya🥺🥺🥺 hemde pespese😆
Kbr11 1 tane oğlum var aralıkta 5 yaşını dolduracak 22 günlükte bi kızım var benim için 2 çocuk yeterli 😍
Eski9 Alyaesmaa Bende üç isterdim ama bebek bakımı çok zor sorumluluklar katlanıyor iki tane yeter diyorum şuan
somurtkankedi Alyaesmaa hiç çocuğum yok ama 1 diye düşünüyorum bazende diyoruz 5-6 tane olsun ama bilemiyoruz nasıl olur hiç tatmadık o duyguyu daha 🤣
bahtnurr1 Alyaesmaa ben 2 istiyorum ama eşim bunu doğur yeter modunda tek çocuk yeter diyor ama bakalım daha çok yıl var 😂
Alyaesmaa bahtnurr1 Benim eşimde tam tersi sanki sıkıntılarını kendi çekiyor kabul etsem 4 çocuk isteyecek😀😂