Meryem2746 her hamilede oluyor diyorlar çok yüksek olmadığı sürece sknti olmaz benim enfeksiyonum hiç olmadı 30+5 olduk 27 haftadan beri enfeksiyonum başladı hala geçmedi iki kere monurol saşe kullandım ama kokulu akıntım ağrılı idrarim yok yinede takip ettirin tabiki ihmal etmeyin ama hormonlardan dolayı her gebelikte çıkıyormuş