Babtysv Bayanlar lavaboya gittiydim beyaz sümüksü akıntı varsi 33+5 im doktorlarda bebek iri erkende gelebilir gunundede dedi çok korkuyorum bisey varmi sizce
YuvarlanamayanPandaa Babtysv o akıntı normal benımde iri bebek su fazlalgı ve önde gitmesi var o şekilde akıntı normal
Ayseee4238 Babtysv normal o akıntı diye biliyorum bende de devamlı oluyor doktoruma 2hafta önce söylediğimde normal son haftalarda daha da çoğalır o akıntı demişti.