Esrasena doktor muayene sonrası kanama olabilir demişti fakat benim anlamadığım kanama olmadan 3-4 cm açıklığım varmış o nasıl oluyor 🤔 ben de çok hareketli hamilelik geçirdim 37e kdr çalıştım, bu haftaya kadar yüzdüm az önce yürüyşten geldim 4 kat çıktım hatta eve asansöre binmedim. Hızlandırmaya çalışıyorum napiiim 🙈 bir de doktorum dediki bukadar açıklık sancısız kasılmasız olmaz muhtemelen sen hissetmedin dedi 🧐🧐🧐 hakkımızda hayırlısı inşallah🙏🙏