Deryaasn Ya ben rüyamda çocuğum kız olmus ve adıni Tilda koymusum,henüz cinsiyeti bile belli degil ve bu isim hiç duyduğum bildiğim bir isim degil 😀😀 aklimda sorular olusmaya basladi acaba kizsa bu ismi mi koymam lazim diye