aslibiceer Merhaba 23+1 hamileyim göğsümden sıvı damla damla süte benzer sıvı geldi daha önce bu durumu yaşayan var mı?
yigitegenin_annesi aslibiceer bende23+2yim sıvı gelmıyro da sarı çatlaklıklar oldu ucunda ve aşırı büyüdüler 🤐
Mercimegim4 aslibiceer canım bende 20. Haftada gelmişti iki göğsümden de doktorum sorun olmadığını söyledi olabilir hamilesin süt bezleri çalışıyor normal karşılanır bu durum dedi. Korkma sonradan durdu benm
bahtnurr1 aslibiceer normal bir durum su gibi oluyor zaten ama göğüslerini uyarma sıkmamaya çalış yanlışlıkla bile , erken doğumu tetikliyor demişlerdi burda