Anneler merhaba iki aylık bebeğim dün akşamdan beri pek huzursuz. Bir derdi var ama anlayamıyoruz. Sürekli yutkunma hareketi yapıyor uykusunda yada uyanikken vs. Sanki ağzına birşey geliyormuş gibi hani yutkunuruz ya sürekli öksürük tutuyor bu sefer boğazına bişi kaçar gibi. Mamadan olamaz çünkü 2 aydır aynı mamayı içiyor olsa bu zamana kadar olurdu diye düşünüyorum. Midesini usutmus olabilir miyiz ya nasıl oldu anlamıyorum. Yada usuttu mu ateşi çıkmadı hiç şükür normalde 3 saatte bir cildirircasina mama içen kuzum bugün sadecce toplam üç kez mama istedi onun dışında uyudu genelde. Yarın doktora götüreceğim devam ederse endişelendim biraz birşeyi mi var diye. Neden böyle yapıyor olabilir besledikten sonra oluyor bu daha çok. Gazını çıkarmaya çalışırken acayip sesler çıkarıyor yutkunur gibi geriliyor ediyor falan anlamadım nesi var.