Kızlarrr , bugün kontrolüm vardı nst’yi çeken sancın var dedi ama ben hiç bişe hissetmiyordum , açıklığa bakalım dedi zorla baktı 1cm dedi , sonra doktor bunlar doğum sancısı değil dedi ama ben doğumu tetikler diye korktum , az önce de cok az kahveli bi akıntı geldi peçeteye , bebeğin hareketlerinde sorun yok hareketli Baya sormak istediğim şey eğer bunlar belirtiyse bebek hareketlerinden anlar mıyım azalırmıydı yani?????