Meless https://resimyukle.link/i/4fT9Ck bana göre çatlak, gösterdiğim doğum yapanlara göre varis. İlk gebeliğim hala anlamış değilim çatlak böyle olmaz diyorlar. Sizce çatlak mı başka bir şey mi?
magnolia_ Meless bendede var cnm çatlak onlar benimkiler daha mor oğlumda ilk gebeliğimdede olmuştu sonra gittiler doğum sonrası
Cemilef92 Meless Beyaza dönmeden çatlak giderici krem kullanın, beyaza dönerse lazer dışında hiçbir şekilde düzelmiyor. Diz kapağımda oldu umursamadım beyaza döndü ve doğumdan sonra lazer yapmam gerekiyormuş.
Havva_Mavis26 Meless dogumdn sonra bitanem bnimde ole bu gene iyi bnim baldirlar bu durumda kalcamda da var beyaz kirmizi bi sekilde surekli uyumadan once nemlendirici kullan
Meless Cemilef92 kantaron yağı sürüyordum fakat çatlak kremi hiç araştırmadım. Memnun kaldığınız geçiren bir krem biliyorsanız önerebilir misiniz?
Cemilef92 Meless Genelde Lierac kullanıyorlar, ben beyaza döndükten sonra kullandım hiçbir işe yaramadı ama göbeğim için Lierac kullanıyorum çok şükür en ufak kızarıklık bile yok, denemediyseniz deneyebilirsiniz
magnolia_ Meless dert eme cnm göbeğinde olmasın benim bacak aram geçmişti az sporla destekledinmi bir kaç aya birşeyin kalmaz evde ufak hateketlerle toparlarsın durumu birde bolsu iç herhangibir kremle devamlı nemli tut oralarını
Meless Havva_Mavis26 bende son aydayım 2 hafta önce belirmeye başladılar hiç bacağıma kantaron yağı sürmemiştim geç kaldım sonradanda… Göbeğime sürüyordum en başından beri çok şükür orda yok. İnşallah geçer geçmezse de evlatlarımızın canı sağolsun🙏🤗
Meless irem95- çatlaklar çoğunlukla genetik biliyorum ama kırmızı veya morken geçirebiliyorsunuz diyorlar inşallah geçer🙏