Samira67 Ilk çocuğumda çok çektim göğüs yaralarından şimdi 29 haftalık hamileyim yara olmaması için ne gibi şeyler yaptınız tecrubeli anneler 🥰
BusraUras Samira67 göğüs ucu kremini 34.haftadan sonra sürmeye başlayın ki göğüs uçlarınız iyice yumuşasın. Eözirmeden önce göğüs uçlarınızı sütünüz ile ıslatın öyle emzirin daba rahat edersiniz.
_Elifffffff_ Samira67 kızımda bende öyleydim kanardi hatta emzirmelerimde şimdi oğlum oldu yine yara oldu ama gümüş kapak olmasaydi daha beter olurdu eminim. 36. Haftadan başlamıştım krem sürmeye lansinoh kullaniyorum ve gümüş kapak takıyorum
_Elifffffff_ Samira67 ayy evet bana yaradi sahsen😊 marka farketmez 999 ayar olmasına dikkat edin bence