Dykdyk Kızlar selam 23 haftalık hamileyim. Karnımın sağ tarafı cok ağrıyor. Yürürken ve yattığım yerde dönerken cok zorluyor beni. Sağlık ocağında idrar ve kan tahlilleri yaptırdım. İdrarda enfeksiyon çıktı. Doktoruma gösteremedim daha. Enfeksiyon kaynaklımıdır sizce ?
Sema99 Dykdyk enfeksiyon bağlı agrılar olur Canım doktoruna mukak söle enfeksiyon gebelikte çok önemli
Esracim Dykdyk bende 22 deyken ağrı olmuştu sağ tarafta. Hatta bukulemiyordum bacagimi kaldiramiyordum. Bir hafta sürdü geçmedi. Apandisit den suphelendim. Doktora gittim idrarda yanma varmı dedi. Yok dedim. Magnezyum yazdı. Bı hafta içtim geçti ağrı
Nslhnfdn Dykdyk ben de 18 haftalik hamileyim iki gundur ayni durumu yasiyorum. Enfeksiyonum var di ama hic boyle bir agri yapmamisti
CansuCaTurkmen Canım hamilelik dışında bile enfeksiyon acı veren bir rahatsızlık. Dayanılmaz bir karın ağrısı ve idrarda yanma olur. Yani ağrıların enfeksiyonla alakalıdır ama hamilesin bekleme bence hemen hastaneye git.