Ben de normal süpürge var. Bir el süpürgesi var. Bir de xiaomi robot süpürge aldık. Normal süpürge ile hafta sonu tüm evi süpürüyoruz. Robot süpürge her gün çalışıyor. Benim elim ayağım resmen. İyi ki almışız. Bütün tozu alıyor ev hep temiz kalıyor. Bizimkinin silme fonksiyonu da var fakat onun icin halıları kaldırmamız gerekiyor. O sebeple silmeyi çok nadir tercih ediyorum.
telefondan haritalandırıp istedigim saatte istedigim yerden evi süpürebiliyorum. Asrın icadı valla. sadece ayak altında olan takılacağı şeyleri toplamak gerekli.