Hilalbaser 39+0 sancı yok sadece bel ağrısı var öğleden beri bir hafta önce 2 cm açılma vardı post açıp sabah doğuma gidenler varmış belki bende giderim inşallah
MerveCeren Hilalbaser 38+5 olduk bizde sürekli genital bölgemde batma hissi var günlerdir bel ağrısı da , ama gelen giden yok🥲
Elif0801 Hilalbaser 39+3den selamlar bende doguramiyorum hiç bı berlirti de yok 😒 totem işe yararsa yarın hemen bende post açayım 🤭
Elif0801 Hilalbaser Yaaa totem tuttu desene ☺️Allahim bı ben doguramadim🙈 Allah analı babalı büyütsün insallah gözün aydın 🥰