eezgitturk merhaba, geçmiş olsun. Ben yarın 14 haftalık oluyorum 12.haftada hiç sebep yokken öncesinde her şey yolundayken bi anda kıpkırmızı kanamam oldu gece yarısı uykudan uyandım hemen hastaneye gittik doktor muayene ederken bile epey aktı serum iğne progestan derken kanamam azaldı sonra kahve lekeye döndü tam 1 hafta olmadan da lekelenmeler de bitti şükür bebeğim iyi sebep bulunamadı ama bazılarında olabiliyormuş doğuma kadar kanaması olan varmış içinizi ferah tutun Allah ın izniyle iyi olur her şey inşallah 🤲