Hanımlar ben bugün tam 39 haftalık oldum doktor kontrolümüz vardı doktor 1 cm açıklığın var ve kasılmaların başlamış dedi eve git dedi eve geldim ve aradan 3 saat felan geçti sancı hissettim şu an belimde ağrı kasıklarımda sancı hissediyorum ama ilk gebeliğim olduğu için bu kasılmaların süresini nasıl tutacağımı bilmiyorum şu an sürekli olan bir sancı var yani düzenli olursa nasıl oluyor bilmiyorum acaba şu an düzenli mi onu da bilmiyorum. Bilen biri aydınlatsın lütfen 🙏☺️