Nslhn97 Son adet olduğum tarih 29 temmuz bugün beta hcg testim 2389 çıktı, yarın ilk kontrole gidicem kesenin içinde bebeği görürmü? Tecrübeleriniz neler ultrasonlamı bakılıyor alttan muayeneylemi
Birgul Nslhn97 kese gözükebilir ama bebek için erken olabilir. Kese içinde hcg yüksek olunca karından daha rahat görülebiliyor. Alttan muayene olayı doktordan doktora göre değişiyor.
BirAsyaannesi Nslhn97 canım görükürse banada haber et bende evde kendim yaptim iki tane kopkoyu cift cizgi cikti ama karantinadayim hicbir yere gidemiyorum
Papatya27 Nslhn97 bence görür canım bende cuma gidicem benim adet tarihimde 26 temmuz geçen hafta gitmiştim haftaya gel keseyi gorucem demişti
Kubrayldrm Nslhn97 benimde son adet tarihim 29 temmuzdu perşembe günü beta yaptırdım 104 çıktı 30 saat sonra tekrar yaptırdım 186 çıktı 😩ve kese falan göremedi doktor
Nurayselvii Ben başka hastaneye gitmiştim göremediler sonra hastane değiştim alttan muayene ile gördüler canm bebegi fln
melikeguneyozalp Değer 1500′ün üzerine çıktığı zaman vajinal ultrasonla kese görünür.☺️ Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah.🌱
offlineanne Birgul ya pardon da siz benim başlığımı ne diye değiştiriyorsunuz? Bende biliyorum dümdüz yazmasını ama istediğim başlığı atabilirim sonuç olarak?
Kubrayldrm Nslhn97 cumartesi çağırdı ama karantinada olduğum için gidemeyeceğim seninki görünürse haber verirmisin ☺️
Birgul offlineanne etiket postun içeriğini yansıtmalı ve uyumlu olmalı. Sorunuz gebelikle ilgili olduğu için doktor-hastane etiketini kaldırdım. Doktor hastane etiketini kullanmak isterseniz yanında mutlaka il olmalı. Düzenimiz bu şekilde. Mutlu Forumlar 💜
Cemtur Nslhn97 ben ilk öğrendiğimde 5 haftalık tı. Kese görünmemişti. Bi sonraki girmeme alttan baktı doktor öyle gördük
Papatya27 Zerenella Canım gecen hafta cuma verdim beta 850 çıkmıştı gayet iyi gebeligin demişti haftaya tekrar gel keseye bakicam dedi