GaMze-koran35 Samurtugba benim 2.oglumda fazlaydı sorun olmadi sezaryan oldugumdan 38.haftada aldilar sıkıntı yapma canim takip altinda misin peki buyuk doblor ultrasona koydular mi?
05122014 Samurtugba banada dendi meyveyi cok yiyordum azalttim duzeldi sonrasinda 38+5 ile doguma girdim cok şükür bir sıkıntı yasamadim İnternetten bakarsaniz detayli sekilde öğrenirsiniz
Cemtur Samurtugba bankada suyun falz dedi doktor şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı. Meyveleri azalt biraz demişti. En son gittiğimde iyi dedi. Karpuz çok yiyordum ondan oldu sanırım. Şekerin yoksa yediklerine dikkat edip takibini yaparsan sorun olmuyor
Samurtugba GaMze-koran35 yok öyle farklı ultrosona girmedim sadece 31 haftalikken suyun biraz fazla ddi ama belkide bidaha geldiğinde normal ckkar dddi 33 haffalkkken gittim gene fazla cikti bu seferde haftaya gel açlık tokluk bakalm dendi