Kızlar 8.haftadayim ama 10 gündür kabızlık çekiyorum. Osolak şurup içtim ama pek işe yaramadı karın ağrısı da yapti. Mide bulantimda var zaten afedersiniz kabizda olunca iyice bulanıyor. Sürekli huzursuz haldeyim var mi öneriniz hem bulantiya hemde sinir bozucu kabızlığa 😔