Sdtcnts Kızlar ya 24.haftadayım. Normalde de benim göbek deliğim çok az nasıl anlatsam hiç yok gibi çok kesilmiş bebekken sanırım. Şuan morarma ve kararma var ve çok korkuyorum. Saçma olacak ama ileriki haftalarda çatlama, patlama olur mu ya 😱🤦🏻♀️🙈😒
Beyza58 Sdtcnts benimde göbeğimin içinde kararma var yeni yeni de bi kaç tane çatlak oluşmuş.yağ kullanmaya başladım bakalım.25+4 üm bende
co2041 Sdtcnts 35+2 göbek deligimi artık taniyamiyorum hem açıklık hiç kalmadı dışa doğru çıktı hem de karardı hatta içinde et beni bile çıktı araştırdım hamilelikten sonra geçiyormuş. İnşallah…
co2041 Sdtcnts valla erken olduğunu sanmıyorum ya kişiden kişiye değişir benimki de bayadir böyle canım
annesi_ Bende 25 haftadayım göbek deliğim dışa doğru çıktı ve kararmaya başladı korkuyorum dışarı fırlar diye ilk hamileliğim bişi olmaz inşallah