DnzDrn Merhaba herkese regl günüme göre 4+1 hamileyim. ilk betam 30 , ikinci betam 89,20 ve üçüncü betam 278 çıktı. 2 günde bir 3 katı artmış. Doktorla yazışıyorum 15 gün sonra gel dedi. Kese ne zaman gözükür? Sizde ne zaman görüldü? :))
Anne_N Hcg 251 çıktıktan 6 gün sonra gördük biz keseyi. Ama vajinal ultrason ile daha çabuk görülebilir.