Brisii Arkadaşlar ne yesem dokunuo midem ekşiyo hazımsizlik hat safhada varmı benim gibi olan bi önerisi olan mübarek zaat
Dilaraa1 Brisii bende aynı durumdayım sanki bogazimda hersey ben bi cozum bulamadım gaviscon iciyorum arada 😤
nurunhayali Bende 9+5 im bulantılar geçmedi hala bulantı ilacı kullanıyorum. ama hala var bulantı 🤦🏻♀️ Mide yanması ara ara oluyor süt içiyorum ondada geçiyor çok şükür 🙏
Boncugummmm 9+3 haftalgz bnmde sabah ları bulantım koku hassasiyeti var bulantıdan ilaçlarmı içmekde cok zorlanyorum. Çok halsizszm yemk yıyemyorum dogru dürst