Mehparesultan Aysemavi doktoruna sor ilk önce ben 30 haftaligim hala kullanıyorum doğuma kadarda kullanicam
_BaharBurak_ Aysemavi ilk 3 ay kullanım öneriyorlar ben 10 haftalıkken bıraktım Folid Plus kullanmıştım ama doktorunuza danışın
Hasret_Ali Aysemavi ilk üç ay kullanılıyor ben öyle kullandim ama doktoronuza danışın lütfen kendiliğinizden ilaç kullanmayın lütfen bebeğiniz için😍
Mehparesultan Aysemavi evet canım benim akdeniz anemi tasiyicisiyim kan ilacı kullanamıyorum kullansam da bi ise yaramıyor folik asidin yanına multivitamin verdi onları kullanıyorum sende doktoruna danış belki farklı bi ilaç verir öyle kullan tabikide