Merhabalar herkese. Ben 12 haftalikken ikili tarama yaptiridm normal cikti. Ense kalinligimiz ve burun kemigimizde normaldi. Daha sonra 22. Haftamda detayli ultrasona girdim. Masallah tüm organları tertemiz bir problem yok fakat ense kalinliginda sınır 6 mm iken benim 7mm cikti. Bana amniyosentez önerdiler ya da nifty testi. Ben de bugun baska bir doktora da gosterdim. O da burun kemigi bacak kemigi kalbi masallah iyi dedi. Ense kalinligi da 6.5 mm dedi. Hatta cok ugrasti en kalin 6.8 mm buldu. Normalde bebek 30 derece egimli iken ense kalinligi dogru cikar dedi. Bekledik o pozisyona gelmedi bebiş. 10 gun sonra tekrar bakilacak. Ama ilk doktorum cok negatifti ve bi ihtimal down olabilir dedi. Amniyosentez yaptirmayi düşünmüyorum ama Nifty testi yaptirabilirim. Bu durumda yaptiran ve dogru sonuc alan var mi acaba? Yani sadece ense kalinligini 1 mm fazla görüp neden hamilelerin moralini bozduklarini anlamiyorum. Dünden beri cok kötüyüm. Ağlıyorum.