Melihaaaa Arkdslar doguma iki ay var karnik cok kasiliyor hc bir is yapamiyorum hemen agriyo bu normal mi bi is yapmaya gelmiyor karnim
Nur1234 Melihaaaa bende öyleyim halsizlik yorgunluk başım kalkmıyor yastık tan ve ayaklarım şişiyor çok fazla ayakta kaldığım da ve çok ağrıyor 🙁
Gamzeylul Melihaaaa benimde eylül sonu ekim başı maşallah çok iyiyim ama bugün sekerimin olduğunu ögrendim 😔 yarın tekrar testler yapılacak
Prenses_annesi Melihaaaa eylül sonu görünüyor benimde doğum gel olarak bacağımın alt tarafında uyuşma oluyor bazen pozisyon değiştirme ihtiyacı duyuyorum bide şu sıralr uyurken sürekli dönüyorum ve sırt üstü uyuyorum 🤦♀️
minikmucizee 30+3 haftalığız bendede aynı halsizlik falan süpürge tutmaya bile hemen ağrı bütün evi bi günde temizlemeye kalktığımda o gün illaki fenalaşıyorum miğde bulantısı ağrı tansiyon hepsi bir oluyo
Melihaaaa minikmucizee aynem benimde oyle cocuk asagidaymis benim gobegimin altinda duruyo ondan mi acaba seninde oylemi
zumraylayolculuk_1 Nur1234 gidicem yaa bayramdan önce bir defa daha goruneyim yoksa içime oturur tabi
Kivito Bende Allah izin verirse ekimde doğurcam şimdiden korku telaşe bastı hiç halim yok 😊 Gece sıcak uyutmuyo klima çarpıyo yatakda rahat değil herhalde bel ağrısından bıktım ya gece rahat uyuyabiliyor musunuz