Bugün kontrol oldu. NST’de sancı çok yüksek ve sık değildi.bir kere 80 bir kere de 100 falan çıktı. Muayene etti ve 1 cm den biraz daha fazla açıklık ama yeterli değil dedi ve sıyırma işlemini tekrarladı. Ben çarşamba 41 oluyorum ve bebeğin suyu azalmaya başlamış bu yüzden salı gecesine yatış verdi. Rahim ağzının incelemesi için öncelikle fitil yerleştirilecek ve sabaha kadar beklenilcek eğer sabaha yeterli ve düzenli kasılma ile açılma sağlanırsa doğuma alırız eğer yetersiz gelirse de serum takar suni sancı ile destekleriz dedi. Ama çok fazla saat de bekleyip bebeği riske atamam dedi.sezaryana da hazırlıklı ol dedi.