Vira malesef bendede oluştu bende senin gibi cildiye doktorumun rutin söylediği herseyi yaparken büyüklerin dediğine göre doğumdan sonra geçiyormuş genelde bizim oralarda doğum terini saçınla silersen lekelerin gittiğini söylerler umarım unutmam ve yaparım çünkü dudağımın üstünde resmen bir bıyık lekesi oluştu ve sivilcelendim bu durum psikolojimi bozuyor daha önce cildim tertemizdi