seraperbek47 doktor ne diyor bu düşük le gerçekleşecek die falan çünkü benimde ilk hamilelik zamanımda leke oldu sonra kanama ve sonra sahada kanama ama ilk leke gördüğünde doktor kendinden okadar emin bi şekilde bu düşükle sonuçlanacak demişdi ve çok kanamayla beraber bacaklarım çekiliyordu sanki düştüğü anı görmüşdüm uzun torba gibi bişey düşmüşdü benden ve sonra iki defa muayene gittim içimde parça yokdu çünkü uzun süre kanamam oldu