AseLenaMom Kuzum benim de kontrolüm geçen haftaydı, sancı falan görünmedi nstde ama 1 cm açıklık var dedi doktorum; onun da ilk doğumdan kaynaklı olabilme ihtimalini söyledi ama dediğiniz çok doğru her an tetikte olmak lazım. Zaten hastane çantam kapıda duruyor bişey olsa kalkıp gideceğiz 😅🙏🏽 Geçmiş olsun kuzum sana da, inşallah zamanında ve sağlıkla al kucağına yavrunu ❤️