Sefanurkahraman Merhaba kizlar 24 haftalik hamileyim doktor seker yuklemesi dedi sizce gerekli mi zorunlu mu ilk hamilegimde yaptırmadım doktor bisey de demedi sizde durumlar nasıl varmu 24 25 haftalik olan
Nesossssss Sefanurkahraman benim doktorum önermedi o yüzden yaptırmıcam ama arada aç ve tok şekerimi kontrol ediyorum. Tedbirli olmakta fayda var 🙈
nevamm1 Sefanurkahraman 26 haftalıgim bugün yaptık gelişimi 2 hafta önde olduğu için sana şeker tuketimimi şöyle anlatım sabah kahvaltita 2 bardak çay içerim 8 tane şeker atarım her bardağa yani toplam 16 adet küp şeker sadece sabah gun içinde 2-3 tane çikolata yerim ayrıca meşrubat vs.aksamda meyve yani baya çok şeker tuketiyorum çok korkuyordum kesin çıkar diye ama bugün hepsi normal çıktı çok şaşırdım.doktorun gerek duyarsa yaptır mutlaka bir bildiği vardır.
Omerhatice Sefanurkahraman oğlumda yaptirmadim Ama kizimda kizim önden gidiyor ve ben de aşırı acıkma susama isteği vardi ona ithafen şeker mi var diye yapalım dedi doktor ama çok şükür bir sknti çıkmadı