22anne33 Merhaba biz bugün 34 haftalık olduk kontrole gittik bebeğin kilosu 2365 dedi doktor sizce iyi mi ? Doğuma kadar 4kilo olmasını istiyorum tavsiyeleriniz var mııııııııııı?🙄
Bebegimi_beklerken563421 22anne33 muz ve kaşar peyniri bebeğe en çok kilo aldıran besinler diye biliyorum
AlyaEkmen_ 22anne33 4 kilo olursa nasıl normal doğum düşünüyorsunuz 🙈sağlıkli olması kilosundan önemli bence böyle düşünmeyin 🤗kilo artıkça doğum zorlaşır sağlıkla gelsin dünyaya ❤️
Yokys 22anne33 siz ne yaparssniz yapın sizin istediğiniz kiloda dogmaz kendi olacagi kadar olur😊 doktorunuz zayıf ya da kilo almasi gerekiyor vs demediyse pek bir anlamı yok
Mirzamm21 22anne33 çok kilolu olmasıda iyi degil biz 35.haftada 3.100dük doğuma 3.800 4 bekliyor doktorum normal doğum imkansız gibi
Skrn42 22anne33 bende yarin gidicem merakla kilosunu bekliyorum. Bizimki de sezeryan ve üstelik erken dogum o yuzden bebege en kisa zamanda ne kadar kilo aldirabilirsem kâr 😅
AlyaEkmen_ 22anne33 😂o zaman 5 kg ya kadar yolu var diyormuşum😂🙈badem kabak çekirdeği kaşar muz süt benim sürekli duyduklarım ve yeyip ictiklerim bunlar ama genelde bebek kilosu genetik oluyor 🤗🙈minyon tipli bir insansaniz genelde minyon oluyor bebek boy kilo olarak 🤗
Mery16 34 te 2650 ydik suan , 36 da 3000 kg dık . Bende 4 istiyorum ama olmuyor işte 😢 tontiş cocuk doguranlar yazsın hele 😂 suan 38 olduk kac bilmiyorum 7 eylül de gorucez dogunca 🥺
Fundacanik Mery16 Suan ben de 23+6 yım 1 hafta önce 568 grmdı normalmi acaba daha kilo alirmi kilosu az diye uzuluyorum ilk bebegimi 4 ün uzerinde sezeryanla dogurmustum .
22anne33 AlyaEkmen_ evet minyonum , muz yiyorum günde 3 tane pekmez döküp eziyet gibi tabi ama umarım kilo olur, diğer saydıklarınızı da anca aşurede bir arada yiyebilirim 😆
Havvanure 22anne33 %50 genetik %50 beslenme ile alakalıymış bebeklerimizin kilosu boyu birde doktorumun dediği şöyle birşey vardı anne baba ne ki çocuğun ne çıkmasını bekliyoruz eğer siz ve eşiniz kilolu doğmuşsa muhtemel kilolu doğar inşallah 🌺
Havvanure 22anne33 klasik kayınvalide gücü 😅 Eşim içinde kilolu doğmuş diyolar ama neye göre kime göre bilinmiyor bizim doktorumuzda bebeğim için minyon olucak diyor başka demiyor bende ne güzel evladım bana çekmiş diyorum😂
Skrn42 Gizmom plesenta previadan dolayi sezeryan olcaz doktorum en fazla 37 ye kadar beklerim dedi bugun 34 haftalık olduk