2bebisannesiiii Gebelikten öncede oluyordu gebeykende oluyor, genital bölgemin üstü ve göbeğimin tam altı kramp giriyor kitleniyorum resmen. Bilen biri varsa neden olur yardımcı olsun bana, randevuma 2 hafta var daha
Nesossssss 2bebisannesiiii gaz sıkışması olabilir mi? Çünkü benim de sağ kasığıma sürekli giriyor hamilelikten önce de bikaç defa apandisitim patladı kesin diyerek acile gitmiştim🙈
Nutellaaaa 2bebisannesiiii bende 19 haftaligim ama kasiklarda hafif sizi hissediyorum sadece bi doktorunuza sorun isterseniz 🙏
2bebisannesiiii Gunes99 randevuyu bekliyorum gidince söyleycm , hem detaylı usg olacak daha iyi anlar sanırım
Sevilss 2bebisannesiiii Muhtemelen bende aynı durumdaydım kaç aydır ilaç kullanıyorum Hala yeteri kadar depolamamış neticede bebekte alıyor bütün bunları yetmiyor 31 oldum 28 den sonra dahada arttı benim ağrılarım
Mrvcnsvr Bende 17 haftalığım aynı sorun bende de oluyor doktora gittim soğuk alıyorsun dedi. Ayaklarını sıcak tut, klimaya maruz kalma filan dedi iİki gündür klimayı açmıyorum hafifledi
Mrvcnsvr Mrvcnsvr hatta kendi doktoruma da yazdım dedi ki rahim büyüdüğü icin oluyor ağır iş yapmayın ve lütfen istirahat edin dedi
Nesossssss 2bebisannesiiii magnezyum alıyor musunuz? Belki magnezyum kullanmanız gerekiyordur. Doktorunuza mutlaka sorun👍
Alka 2bebisannesiiii canım bence bekleme ya. Aşırı belirgin bir şeyse yarın git bi acile en azından bakarlar durumuna iyi mi diye.
2bebisannesiiii Nesossssss gittiğimde sorcam ama neden olur niye olur çok takıyorum bebek bazen taş gibi oluyor karnımda hissediyorum ve daha 19 haftalık 😔
Nesossssss 2bebisannesiiii benim de 20. Haftam sıkıntı olduğunu sanmıyorum bence sizin magnezyum kullanmanız lazım. Çünkü bebek daha küçük karnınızda taş gibi olan kaslarınız olabilir 🤔 öncesinde de varmış🤷♀️
2bebisannesiiii Alka doğru diyorsun ya mhrsden randevu bulamadım normalde özele gidiyorum ama 1 kerelik devlete gideceğm
Nesossssss 2bebisannesiiii ya aynen hamileliğim hiç hayal ettiğim gibi olmadı maalesef 🙈 ben sürekli yemek yiyen tombik ve mutlu biri olunuyor sanıyordum🥰