MommyTeacherandHappy Hangi aşıyı oldunuz?İlk dozunuzu kaçıncı haftanızda oldunuz?Bir de yan etki yaşadınız mı?Paylaşırsanız sevinirim😊🙏🏼
Damla-Ata MommyTeacherandHappy 32+4 haftalığız biontech ilk dozumu bugün oldum şu an için sadece kol ağrım var ☺️
Cennetkusuannesi MommyTeacherandHappy 33 haftalıkken biontech oldum suan 34 deyim. Kol ağrısı ve baş ağrısı inanilmaz oldu onun dışında hic bsey yaşamadım 😊
eminnee MommyTeacherandHappy Doktorum 12 haftadan sonra biontech ı önerdi 21 haftalık oldum hala tedirginlikten vurunamadım randevu aldim nasipse çarşamba günü olucam bende
Nisan4523 MommyTeacherandHappy 16.haftamda biontech ilk dozu vuruldum. Şu anda 18.haftaya doğru ilerliyorum. Bir yan etki olmadı. Sadece 1-2 gün kol ağrısı yaptı o kadar. Bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Mervebd MommyTeacherandHappy ben sinovac oldum 28.haftada 32.de hatta bugün ikinci dozu oldum hiç bir yan etki yaşamadım şükür ama biontech olmadığıma pişman oldum
Selin12- MommyTeacherandHappy ben iki doz biontech aşısı oldum ikinci dozu olduktan bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim benim kolum sa ve başımda ağrı oldu o kadar bebeğimde şuan için gayet sağlıklı