gamzosgamzos Hayalimmm846 toz olanı kullandığım ay hamile kalmıştım kızıma inşaAllah sanada iyi gelir pozitifi görürsün canım 🙏
Kuzusunannesi Hayalimmm846 bende kullanmıştım ama bence kesinlikle strest yapmamalısın 1 bucuk sene olmadı benim de gitmediğim doktor kalmadı en son dedim ki tamam yeter olmuyorsa olmuyo banane ya dedim ama tamamen çıkardım hayatımdan bu düşünceyi gezdim tozdum eğlendim o ay hamile kaldım şu an 2. Yolda 😄😄
Vildan51 Hayalimmm846 Ben daha önce kullandım.Hem toz olani hem de tablet olanı.Tablet kullandigim ay hamile kaldım.Kimyasal gebelik ile sonuçlandı
Hayalimmm846 gamzosgamzos ayy inşallah canım peki burda başka bi postada okudum günde iki defa kullanılıyomuş ama ben bi tane kullanıyorum yanlışmı kullanıyorum ben
Kuzusunannesi Hayalimmm846 Amiiinnnnn Rabbim sana da nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın ☺️
Hayalimmm846 gamzosgamzos bende acaba yanlışmı kullanıyorum diye düşünüyodum demekki günde bi tane kullanılıyomuş
gamzosgamzos Cananyildiz vAllah canım aradaki farkı bilmiyorum doktorum hamile kalmani kolaylastiracak diyip toz olandan yazmisti
akgnrmn Evet canım ben inofolic kullanıp hamile kaldım. 3 4 aydır düzenli içiyordum çokşükür şuan 6 haftalık gebeyim . Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah sizede :)
BallyavruM Hayalimmm846 ben 2 ay kullandım hamile kalmayı planlıyordum öncesinde kullanmak bebek açısından çok faydalı ikinci aydan sonra ovulasyon testi ile yumurtlama mı takip ettim yumurtlama olduğu günleri değerlendirdim Allah’a çok şükür 28. haftadayız 🥳🥰🥰 darısı hayırlısıyla başına inşallah canım ❤️❤️🌺🌺
Sksksksks Hayalimmm846 3 ay günde 2 tane şeklinde kullandım sadece adetim düzene bindi gebelik oluşmadı suanda combinol diye bir ilaç kullanıyorum