Tb9387 Kızlar merhaba ikili test yaptıranlarda beta hcg 50 nin üstündeyse kız altındaysa erkek diyorlar acaba böyle bir durumla karşılaşan oldu mu 🤗
sehrengiz_8 Tb9387 hiç duymadım ama ultrasonda cinsiyet belli oluyor canım ben ikili test için gittiğimde oğlan dediler 😀😀