Ben 14.haftamda olmuştum. Cok ağır atlatmadım ağrılarım vardı tabi yemek vs yapamadım, cok baş dönmesi de oluyordu hamileliğe bağlı olarak tabi.
Ama bol bol sıvı ve meyve yiyerek atlatmıştım soğan sarımsak dogal antibiyotik olduğu için yine cok tüketmiştim o dönemi o şekilde atlattım