_BaharBurak_ Lilyy Bende merak ediyorum çoğu kişi gerek yok iki türlü de memen dışarda dedi ama şurada bekleyeyim Yinede 🙈
Bonita Lilyy bence gereksiz çünkü emzirirken zaten insanın sırtı ter içinde kalıyor ve memelerden süt damlıyor sürekli atlet tshirt değiştiriyor insan gecede gündüzde gene denemelik alabilirsiniz ben 2 tane emzirme sütyeni aldım
Serifedefne Lilyy ben ikisinden de aldım hastanede hangisi rahat olursa onu kullanırım. Ayrıca atleti evde de kullanırım sonuçta kışın dogum yapicam 😄
Burcu4135 Lilyy ben sadece Südyen aldım atlet giyemiyorum cok soguk olmadıkca benim için gereksiz. Eve gelince de muhtemelen cok zorda kalmadıkca südyen de takmam. 😁
superrmomy Lilyy sizin tercihinize bağlı. Ama alacaksanız atletini öneririm ilk zamanlar çamaşır giymek istemiyor insan ve sütyene göre atletten emzirmek daha kolay oluyor. Emzirme sürecine alışınca normal çamaşırlara geçmiştim
Zeyyyn Lilyy aldım ben sütyen takamıyorum sütyen gibi olduğu için gögüs pedini koyacağım için yoksa ötekilerden kayar gider 🤣
Burcuckmk Lilyy hastanede atlet cok kullanışlı oluyor evde de sutyenleri kullandim cok rahat ettim pamuklu penye olnlardan al
MomHero2 Lilyy atlete hiç ihtiyaç duymadım sütyen olarak kullandım. Rahat kullanım için alınmalı bence
Yokys Lilyy atlet aldm bi tane ama sadece ince sungeri olduğu için emzirme ozellgnden dolayi almadım zaten atleti cekiveriyorsnz aşağıya ama sicakta sutyen takmak istemem atletle idare edeym diye aldm ben de
aslanreis Lilyy sütyen çok iş görüyor tavsiye ederim çünkü rahat oluyolar çıt çıt açıp emzirip kapatıyosun diger türlü normal sütyende zaten gögüs dolu oluyo cıkarıp emzirmek mesele yani