Miniklerim03 benim kızım da 32+5te gittiğimde 1870 kg idi normal ama alt sınırda dedi. nasılsa sezeryan olcaksın bebek ne kadar kilo alırsa o kadar iyi dedi. protein ağırlıklı beslen. makarna ye yanında dedi. ki ben kof kilo almamak için dikkat ediyordum başından beri. pilavı makarnayı kesmiştim. muz ceviz tahin pekmez önerdi. evet önemli olan sağlıklı olmaları ama insan üzülüyo işte. oğlumu 3400 kg doğurmuştum. kız o kadar olmucak herhalde.
benimde aklıma takılan şu. adet tarihime göre 31+5 idim gittiğimde. ama hep bir hafta önden gidiyodu ölçüleri. bu hafta normal haftasına girmiş aslında kilosuna göre. bir hafta gerillikten söz edilebilir mi?