MOznurB ben 10 Ağustos da sezeryan oldum refakatçi kadın olmak zorunda o da doğumdan sonra gelıyo sen doğumdan sonra odaya gittiğinde refakatçinde geliyo doğuma kadar yalnızsın babayı da sadece 5 dk alıyorlar doğum katına kesınlıkle erkek almıyorlar mahremiyetden dolayı başka sormak istediğin bişey varsa cevaplarım