bketyldzz baş ağrısıyla başladı bel ağrısı,ateş hepsi vardı bunlar sadece 3 gün sürdü. ama sonra tat ve koku da alamıyorum galiba korona oldum hastahaneye de gitmedim birşey yapamayacakları için. bebeğime bir şey olur mu ki? böyle geçirenler var mı?
219Eyll bketyldzz bende bugün test verdim inşallah negatif gelir .baş ağrısı eklem ağrısı var bende özellikle eklem ağrısı maffetti beni 😞😞
Mavi34 bketyldzz bencevtest ver corona bile olsan hic olmazsa agirlasirsan ambulans gelir hastaneye götürür coronali gebeysen daha özen gösterirler karantina bitimi kontrole giderdi bakılan testler var bebekte sende birşey kaldımı diye. Test vermezs3n belki onlarda yapilamaz
Elifgok bketyldzz merhaba ben hamile olduğumu bilmeden önce corona oldum ilaçların hepsini de ictim sonra doktor kontrol etti Bi sıkıntı yok çok şükür 🙏
Tugbapak82- bketyldzz hayırlı akşamlar bende korona oldum öncelikle söylemek isterim tek derdim benim yaşadıklarımı kimsenin yaşamasını istemiyorum oyuzden yazıyorum 4.5 aylık gebeydim hiç Bi sorunum yokdu sonra korona oldum 2 hafta karantinam vardı kim aradıysa herkese sordum hamileyim bişey yapmalımıyım ilaç falan verir misiniz kadın dogum doktorun dan saglık ocagında ki hemşireme kadar herkese sordum ama hepsi aynı cevabı verdi ve kontrole gittiğimde bebegimin kalbinin atmadıgını ögrendim ve normal dogum gibi bebegimi düşürdüm sonra kürtaj oldum ve ögrendim ki korona kan pıhtılaşması yapıyormuş oyuzden kan sulandırıcı kullanmam gerekirmiş oyuzden sizlerde doktorunuzla konuşun lütfen ve kan sulandırıcı kullana bilir misiniz Bi sorun umarım en kısa sürede bu illet hastalıkdan kurtulursunuz
219Eyll bketyldzz benim testim negatif çıktı çok şükür .üşütmüşüm sanırım ondan hastalanmışım . inşallah ne sizde korona değilsinizdir 🤲🏻
bketyldzz Mavi34 çok bişeyim kalmadı sadece koku alamıyorum o yüzden gitmek istemiyorum. pazartesi günü detaylı ultrasyon için doktoruma gidecektim zaten
Sedanurcini0101 Tugbapak82- çok uzuldum canim evet suan ben kullaniyorum 10 gün kullancam 3 gun kaldi kanim resmen pihtilasmis ve kanimi alamadilar gebelige cok büyük engel neden ihmal geldiler vermediler acaba size cok uzuldum
Tugbapak82- bketyldzz hayır zaten Bi haftadır hissetmemeye başlamışdım sanki karnımda yokdu karnımın sertliği gitmişdi hamile gibi degildim sanki son kontrolüm de yani bebegimin öldüğünü ögrendiğim kontrole girmeden 5 dk önce kapıda beklerken eşime sölemişdm korkma ama ben bebegimizi hissetmiyorum demişdim annelik iç güdüsümü bilmiyorum ben çok hissetmiştim kötü Bişeylerin oldugunu
Tugbapak82- bketyldzz kanamam falan hiç olmadı sadece kusmalarım başlamışdı bide kahverengi akıntı gelmişdi ama çok çok az Bi kere geldi zaten yarın hemen hastaneye gitmişdim kontrole
Tugbapak82- bketyldzz Allah razı olsun düşmanımın bile başına gelmesin inşallah Rabbim bütün annelerinin yavrularını anneleri korusun
bketyldzz Tugbapak82- anladım canım kaç haftalık hamileydin? çok üzüldüm ama üzülme Allah’tan gelen herşeye razıyız. Rabbim en yakın zamanda tekrar o mutluluğa kavuştursun seni🙏🏻
Berraeva bketyldzz Kesinlikle ihmal etmeyin gidin ben koronadan dolayı az kalsın bebeğimi kaybediyodum. Çok ağır geçirdim hastanede korona servisinde tedavi olurken birden suyum geldi ve beni sezeryana aldılar çok öksürdüğüm için. İyi ki de sezeryan olmuş korona kordonu çürütmeye başlamış kordon dugumlenmis ve bebek strese girince kakasını yapmis bu yüzden suyum gelmiş. Doktor normal olsaydı bebeği kaybedebilirdik iyi ki sezeryana almışız dedi. Hastanede yattigim süre içinde kan sulandirici kullanmam çok çok etkili oldu bu süreçte yoksa Allah muhafaza. Bebeğin hareketlerini kontrol edin sürekli bi hareketsizlik hissettiginiz anda gidin hastaneye ben o şekilde bebek hareket etmeyince gitmiştim ve çok öksürdüğüm için doğumu tetikliyo diye beni hemen korona servisinde yatışımı yaptılar
Sedanurcini0101 bketyldzz suan geciriyorum 11. Gunum öldüm öldüm dirildum resmen ilac kullanamadigim icin mahvoldum test yaptirin derim icinizde supe kalmasın bol su icin c vitamini yiyin inşallah degilsinizdir